welcome back sunshine!

jobb idag, fast det var så otroligt skönt endå. va jävligt lungt ute i studion idag, så då passa man på att steka loss, tog två stolar och la mej utomhus från kl 11-15.30 typ, dålig neger man är nu då. 

snart blire att packa sen flytta.
nycklarna och allting är redan fixat så vi får börja flytta in när som helst, men vi chillar nog till heljen :) för er som inte vet så ska vi flytta till sätra, min bejb och jag.

har precis lagat mat, riktig gott blev det! ;o wtf?
aja, ska fortsätta glo på tv, helt slut endå. somna 4 vakna 7 sen upp och jobba till 5, rawr.

jag hade dragit upp jeansen till knäna, ser nu att jag har en rand där? suck..

Kommentarer
Postat av: joline

haha, vet att jag lovade att ringa dig. men det gick inte att ringa alls inne på festivalområdet för det vart överbelastat typ för att alla försökte ringa. så jag kunde inte ringa någon alls. sorry babygirl :( men jag tänkte på dig under volbeat iallafall, hehehe

2009-06-28 @ 01:59:32
URL: http://jolinelindgren.blogg.se/
Postat av: sanna

Uppdatera sweet =)

2009-07-15 @ 10:28:21
URL: http://sannalovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback