still couting

mycket saker händer i mitt liv och mycket utav de kan jag inte skriva här på bloggen, just därför skriver jag typ ingeting här längre. 
vissa dagar är jobbigare än andra, men de måste funka. jag orkar inte hålla på så här nå mer, jag vill leva normalt, som förut. sakta men säkert blir det så också.

på onsdag så är det skola igen fan vad skönt! träffa alla igen. 

det va inte alls meningen att allt skulle bli så här, var inte alls meningen att det skulle gå så här långt, man tror att man har koll, man kan lura sig själv så jävla lätt altså..
aja, idag så har jag bara tagit det lugnt, fryst sönder mej typ, inte roligt. sen så har jag och älskling vart på willys en sväng och köpte tacos, mums! 
nej nu ska jag gå och dö eller nått, ajÖ


min nya tatuering, dom sitter på baksidan av mina ben, fast den ena är bara
klar, som ni kanske ser hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback