suga suga how you get so fly?

fick vara ledig idag, sköönt.
fast jag klev endå upp kl 10 för att följa med fredde till sitt jobb, eller hans kompis har nyss köpt ett hus så fredde skulle hjälpa till med att lägga golv, så då hjälpte jag till :)
vi åkte hem till hans syster också och hämtade en tv bänk och ett nytt soffbord, så det ser helt okej nu i vardagsrummet, ska bara skaffa gardiner.

nu sitter jag bara och softar lite i soffan, helt proppmätt i magen. älskling lagade maten idag medans jag vek ihop sista av kläderna.
erik kom precis nu också för att lämna datorn och vara social. 
har varit och handlat lite mat idag också. nej nu har jag inge mer att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback