sommar

hej håå!
va ett tag sen man skrev, men men.

inte så mycket har hänt endå i mitt liv.
i veckan så va älsk och jag i falun och jobbade hos mamma för pengar är ju aldrig fel att ha, eller?
skönt att komma bort från gävle också.

flytten är nästan helt klart nu, bara små saker i den gamla lägenheten och bara städ kvar, och tro mej, det är inte liiite att städa heller, SÖCK! vi har köpt en bil ihop också, inte en mustang direkt, men de funkar.

idag så ska vi ta en liten cykeltur till ballongskogen för att kolla på lite dans, freddes syrras barn ska uppträda, zoulz and bawa heter dans gruppen?

va på fest för en vecka sen i brynäs, gissa vem jag träffa på? SANNA FFS ! kände verkligen hur mycket man saknade klassen, snart ses vi igen tror jag.
annars då? gör jag ingeting om dagarna, bara jobba i studion och sen loda på heljerna, men det är skönt det med. tilde min lillesyrra som är 3 år har börjat prata dalmål HAHA! så jävla söt så man bara vill strypa na.
nej nu ska jag gå och göra nå annat.

snyggve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback