only you

hemma igen.
efter dansen så cyklade jag och fredde hem till sätra för att ta bilen hem till svärmor på brynäs. vi åkte dit och åt mat och hade det lite mys. vi hade bråttomt hem för alla freddes gamla jobbar kompisar ska ha en liten grillfest i ballongskogen så han blev bjuden, och varför jag inte är där för att det bara va boys night only.
skönt endå att vara ifrån varann några timmar.
vi har vart tillsammans i typ 19 eller 20 månder, jag vet inte.. iallafall så har vi i stort sätt varit med varandra 24/7. förutom den tiden då han jobbade 3 dagar i veckan i sthlm.
men jag vet inte, det känns inte som om vi glider ifrån varandra. visst vi har bråkat och grejjer. tycker att det är lite otroligt att man pallar vara med varann så mycket på sån lång tid (jag tycker att det är lång tid) för så har det aldrig varit för mej, förr så va jag bara med vissa personer en viss kort tid, men inte nu inte. skönt faktiskt, det lite negtativa är ju att man känner sej så ensam när man inte är med varann, eller jag känner så iaf. är för van med hans närhet, men jag gillare! :)

ja, vad ska jag göra idag då kan man undra.
jag har ingen aning, för det första så får jag inte tag på nån, vem är inne på msn när det är sånt här fint väder ute liksom? och för det andra så är jag nog lite för lat. blir nog the sims 3 all night long som de senaste dagarna, när man fastnar då fastnar man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback