wöwöw.

äääntligen har one tree hill börjat igen !
känns som om dom har tagit uppehåll i minst 1 år. kollade precis klart på avsnittet, vill ha mer nuuu!

klockan är 10 över 6 på morgonen. är inte trött för 5 öre, och de finns verkligen ingeting på tv förutom mtv som spelar massa gamla låtar, de e ju bra. ska vänta på att min bäbis har bajsat klart så ska vi kolla på en serie som heter Californacation eller hur de nu stavas, tanka hem de! sjukt bra serie, riktig värt att se.
när man har kollat ett tag så finns de väl risk att man vilar ögona en stund, helst vill jag vara vaken hela dan så jag kan lägga mej 8 iaf. men vi får väl se, måste verkligen städa här hemma också, ser helt sjukt ut.
vi har vart 7 personer här hemma, alla röker och ingen orkar gå ut och frysa röven av sej, så ni kan tänka hur mkt de luktar rök här hemma? inte mumma precis.

jag saknar & längtar faktiskt till skolan. inte för att lära sej och blablabla. utan mina klasskompisar. jag har kommit till en sån sjuk skön klass! visst de har hänt mkt i klassen, massa skit grejjer och tjaffs. men de e endå en skit bra klass tycker jag. de jag verkligen inte ser fram emot är att börja sy allting och sånt, men de kommer att ordna sej :) moa är en av dom i klassen jag står riktigt nära, henne kan jag lita på. henne kan jag prata med allt om. hon har lovat att hjälpa till efter skolan faktiskt, riktigt snällt! 
nu ska jag gå och kolla på serien, bara att höra av er om ni vill ha en tattoo! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback