Stone sour - Bother

God morgon! :)
somnaade förns kl va 2-3. och när man väl somnade så ringde wille och va full och började prata om tatuering (tror jag) haha. va så jävla yr, aamen sen tog de ju ett tag innan man somnade om igen! fast endå vaknade jag halv 11 ^^ duktig jag. för heela lovet sov man ju till kl 4-5. inte bra, för man sover ju bort förfan hela dan.

ska snart göra mej iordning och gå ner till stan för att köpa lite tatueringsgrejjer.

eftersom man har sånt jävla problem med att komma på nån bra rubrik så tänkte jag göra en ny sak, nämnligen skriva låtar som jag tkr om att lyssna på! vad tkr ni om de?
så vem vet, vi kanske ha samma smak. så de blir som '' musik tips ''
det kmr va skit blandad musik, gamla nya, hårdrock, pop .. allt möjligt kommer det vara :) så jag började med att skriva min favorit låt! enjoy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback