söndag.

idag har det inte hänt så mycket. det blev inte kungsberget, de va storm eller nå sånt.
så jag vaknade vid 1 tiden för petrus kom in i sovrummet och väckte mej.
juste, jag fredde och harold fick hämta petrus vid gdg runt 4 tiden. han va för full  för att hitta hit. haha.
iallafall så väcktes jag vid 1 tiden, hade ingeting att göra, så jag började diska och dumsuga och moppa golvet *duktiga jag* petrus satt framför datorn och pratade med sej själv, och harold och fredde sov till kl 3-4.

just nu sitter jag och kollar på trollkarlens hemlisar, riktigt bra är det! ;o
btw så kan jag klara av några låtar på expert på guitar hero, hejja mej.
 

här är en som jag gjorde i torsdags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback