Slipknot - Snuff

kul att mer och mer folk läser min blogg :)
har städat loss lägenheten nu, de ser ut som himmelen nu ;) höhö.
älskling somnade precis, han har inte sovit nånting.
jag e också skit trött, men jag måste vara vaken för jag SKA se Trollkarlens hemligheter.

jag funderar på att starta en tävling här på min blogg. och priset är en tatuering, men har inte kommit på vad för sorts tävling de kmr att vara och så. men håll utkik! måste fundera lite mera på det först.. eftersom min blogg e så jävla tråkig, typ ingeting händer alls i mitt liv.

ska nog gå och värma upp spagetti och köttfärssåsen, är dö hungrig.
ni glömmer väl inte att bli medlem på gratis smink och gratis kläder va? ;) hemsidan finns på högra sidan av bloggen om ni bläddrar ner lite .. de går inte att missa :) 

Kommentarer
Postat av: mai

funkar det då? ;)

2009-01-11 @ 22:40:44
URL: http://maiiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback