skuuuuwl.

sitter i skolan nu, har rast.
väntar just nu på att få börja min första textil lektion på 1½ år ;o
den här lektionen så blire teoripass i vävning, suuuck! fin början. noot

men de ska faktiskt bli kul. altså med att vara med klassen mer. de kmr bli så jävla roligt, har en som sagt skit skön klass. vi slutar kl 4 idag, inte kul. hade precis matte, fast vi jobbade inte matte. nån som e med i skolans ledning tror jag kom dit och började prata om individuella val och massa sånt. jag förstår verkligen ingeting, och de värsta är att man måste göra dom valen, annars får man inte nå slutbetyg. vi satt och lyssnade på henne i 1½ timme, toru man höll på att somna lite eller?
kommer antagligen göra de nu också på teoripassset i textil.

blev väckt på ett skit mysigt sätt imorse! älskling va vaken, så han pussade mej så jag vaknade, och då hade han gjort frukost i sängen till mej! så jääävla söt han är, jag älskar honom :)
idag så kmr älskling laga väärldens godaste maträtt. spagetti och köttfärssås. han e så jävla gryym på att laga de :D knullar i munnen ;)
men nu orkar jag inte sitta här nå mer, ska gå och vara social med mina klasskååmpisar.
skriver kanske senare :) PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback