segt.

dålig på uppdatering från min sida, shame on me ! ;o

annars har det inte hänt så mycket. i tisdags så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde. sen igår så va emma och tavo här, vi firade tavo's 18 års födelsedag. eller han fyllde år i tisdags, men jag skulle tatuera så jag hann inte. iallfall så tatuerade jag tavo också, på båda händerna. vilken smärta va tavo? senare på kvällen så kom Harold också, han sov över, och han sover fortfarande. igår så kom mamma också för att hon skulle skjutsa mej, jag skulle köpa en massage bänk till tatueringen då, så nu har jag en hemma. riktigt skönt, underlättar jävligt mkt. tilde va med i bilen, altså min lillesyster på 3 år. och hon fick stanna kvar hemma hos oss. så hon har sovit hos oss och fortfarande kvar här. 
altså, har man inte träffat henne på flera dagar så saknar man henne skiiit mkt, men de varar i kanske 5 min efter man har träffat henne, gud vad dryg en människa kan vara. haha.
iallafall så somnade hon vid 12 tiden, så då kunde jag sova också. sen vid halv 2 tiden så ringer hanna, mitt i natten! jävla bitch! haha, nejdå.. pratade en liten snabbis sen somnade jag om för jag skulle ju till skolan dan efter, vill inte vara en vandrande zombie i skolan, men de blev jag endå.
fredde och harold va uppe hela natten och kollade på film, så när jag vaknade i morse så va dom fortfarande vakna, och dom tänkte precis gå och lägga sen så dom e lite vilade tills tilde vaknar. tror ni inte att ungjäveln vaknar då? så jag stack till skolan med fetaste träningsvärken. för på idrotten igår så hade vi boxning, altså läraren trodde att vi va Rocky eller nått.
vid kl 12 så fick jag sms av Fredde att komma hem. för han orkade inte med Tilde nå mer. han har feber och halsfluss nu också. och harold sover som en jävla stock. 
så nu sitter jag här, helt död både psykisk och fysisk. och Tilde e allmänt cp skadad i huvvet. ska aldrig skaffa barn, ush fifän.

senare ikväll så kommer de nog inte hända nå speciellt, tatuera sen MÅSTE jobba matte, för ligger rätt mkt efter.
nej nu kan jag inte fortsätta skriva nå mer, måste ta hand om ungjäveln. ajÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback