Rock'n'Roll soldiers - funny little feeling

sista inlägget för idag då.
har pratat med emma p i telen precis, riktig go liten dvärg människa de där! :) aboslut min bästa kompis

har inte gjort så mkt sen sist jag skrev. sitter och väntar på att kl ska bli halv 11, för då börjar en skit bra film som jag har inte sett på åratals. de är den här filmen om tina turner, så jävla bra, men endå skit hemskt. går kl halv 11 på kanal 5 :) och Fredde ligger och snarkar i soffan bredvid mej. de e inte kul alls att vara vaken ensam.

dom som känner mej vet att jag e otrolig mörkrädd, spökrädd och hela de där kittet. altså då menar jag extrem rädd! ni som kollar på mtv, ni vet den dära mobil reklamen, de där läskiga när en liten pojke eller flicka säger - maaaami, maaaami .. den e så himla jävla äcklig läskigt ;o som typ igår, va jag vaken ensam runt kl 12 på natten, så kollar jag på mtv. och i lägenheten så har vi knappt nå belysning på, för de e mysigare då. tror ni inte att den reklamen kmr fram då?! jag fick panik, stängde av tv fort som fan. med dosan såklart, inte fan vågar jag springa fram till tv och stå öga mot öga med den där äckliga pojken. springer in till sovrummet och lägger mej under Freddes täcke och typ darrar röven av mej. och andfådd blev jag då också, för som sagt. dom som känner mej vet hur min kondition är.
så, nu fick ni veta lite mer av mej. haha .. de finns så jävla många roliga berättelser om hur jag har blivit skrämd och massor. de e roligt nu efter flera år typ, men när allting hände, INTE KUL ALLS!
jo en sak måste jag bara berätta, fast den här gången va det jag som skrämde nån!
jag hade börjat på stora sätra och gått där några månader tror jag. när jag gick där så va de jag, emma, emma och jessica. vi stod vid våra skåp, och toaletterna va mittemotskåpen också. nån va inne på toan, och jag trodde att de va nån av dom 3 som va där inne, fastän alla 3 stod bredvid mej. iallafall så öppnades dörren, jag hoppade fram och skrev BU.. då hade jag skrämt ett sär =/ så han flög typ in i toan igen, sen kom han ut och typ smekte mitt hår (va meningen att han skulle dra i mitt hår) och sa -gör aldrig om det där igen! 
sen gick han runt hörnet och vi satt kvar där vi satt, för vi kunde knappt gå för alla höll på att dö av garv. så hoppade han fram och sa BU, typ 1000000 m ifrån oss.. trodde att vi blev skrämde och gick därifrån skit nöjd typ.
hahahaha, de va sjukt roligt. man måste ha vart med för att skratta ihjäl sej åt de. åh, de kmr jag aldrig att glömma.

jag saknar fan stora sätra tiden. allt va så chill då! klassen va hur jävla skön som helst, alla va kompis med alla typ. och de va alltid jag, emma, emma och jessica. vi hade så jävla roligt där, finns så jävla många minnen som man aldrig kommer att glömma. man skrattar bara när man tänker på allt. de e jävligt synd att allt har blivit som de har blivit. jag saknar de som va, vill att de ska vara som förr. men vi alla vet att de inte kmr att vara så, jäävligt synd. och de e ingens fel att vi splittrades, de har bara blivit så. ni vet, gymnasiet, man går olika linje. killar börjar komma fram och massa sånt.
nej, riktigt synd säger jag bara.

fan, måste sluta skriva så ofta. låtarna tar ju slut. haha, nejdå.. men helt ärligt, jag älskar att sitta framför datorn, jag älskar att skriva på bärbartangentbord och massa sånt. men jag har ingeting att skriva om ;s jag har ingeting att tipsa om, som vissa bloggar har. typ om smink kläder och sånt. för jag kan ingeting om smink och kläder och sånt, haha.
som sagt, ni som känner mej har ju sett mej, behöver jag säga nå mer? ;) haha.
ska nog hålla mej till de jag gör, skriva om mitt liv och lägga upp nå tattoo bilder (ja, jag vet att de inte har kommit upp på länge, men jag glömmer jämt att ta kort)
HATE IT OR LOVE IT

Kommentarer
Postat av: Emma

saknar också stora sätra tiderna , vi hade skit kul :D

2009-01-11 @ 12:54:31
URL: http://eschade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback