people will be people always

tom och dom drog runt 10 tiden, och jag kan inte sova ;s
blev mkt piggare nu, knas.

har lagt till lite små detaljer nu på bloggen, har suttit och knodda in designa din blogg sidan ;D de e inte så jävla svårt när man väl har kommit in i de faktiskt :)
sitter och kollar nu på scrubs, hur bra som helst! 

imorn så får vi se vad som händer. jag vet att jag ska tatuera 2 personer imorn iallafall. men älskling yrade nånting om att vi ska till kungsberget i heljen häromdan, men sen har jag inte hört nånting mer om det. han ska lära mej och åka snowboard, eller han tror att han ska lära mej. jag vägrar ställa mej på en snowboars, jag kmr ju förfan bryta nacken eller nått.
Fredde har faktiskt tävlar i snowboard, han va med i elitserien och grejjer, fast de va några år sen. han förstörde sin karriär genom att göra väldigt väldigt idiotiska dumma grejjer som vi inte behöver ta upp här så hela världen för veta typ.

det har faktiskt inte varit så farligt i skolan dom här två dagarna. idag så fick vi sluta 1 timme tidigare till o med, wöwöwöw. kommer vara så jävla skönt att gå med textilarna! hade sjukt roligt de lilla vi hade idag på textilen.
tro det eller ej, men jag älskar skolan just nu! som sagt inte att lära sej och sånt, utan klassen. jaja, mkt tjat om klassen tänker ni kanske. men ni anar inte ;)
nej funderar på om jag ska krypa ner under älsklings täcke och våldta han eller nått. hörs imorn!

Kommentarer
Postat av: hanna.

sa ju att det inte var så svårt :D

2009-01-10 @ 13:54:26
URL: http://jjustlike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback