people will be people always

ush vad trött jag är. 
har tatuerat idag, och de va inge rolig motiv alls!
för det värsta va de en jävla tribal jävel på hela armen, inte nog att det va en tribal, den skulle fyllas i med röd färg! och färg är svårare att fylla med än med svart. 
mamma kom hit och hämtade Tilde, FYFAN VAD SKÖNT! sen kom hon med mat också, tur det. för annars skulle jag inte orka laga mat.

sitter just nu och kollar på generation fett, fyfan vad hemsk. förstår inte hur man kan bli för fet, man märker väl om man börjar bli för fet? förstår inte det där riktigt.
sitter och dricker cola också, haha. väntar på harold, för han ska komma hit och hjälpa mej med matten. jag fattar inte ett skit. 
fredde ligger fortfarande i sängen, stackare. inte kul att ha feber och halsfluss. vill bara ligga och pussa och mysa med honom, men pallar inte bli sjuk igen.

nej, nu ska jag fortsätta kolla på tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback