Nära döden upplevelse (enligt mej)

ni kommer ihåg att jag skrev i bloggen att jag va dö rädd för de där ljudet; mamiii .. nivet?
men iallfall igår runt halv 1 tiden så gick jag och fredde in till sovrummet för vi skulle kolla på film sen sova.
vi hade fått hem elräkningen och de va otroligt dyrt, så vi har börjat med att släcka där vi inte är, altså va de kolsvart i hela lägenheten.
mitt från ingestans så kom det där äckliga ljudet. mamiii mamiii, de tog aldrig slut! det lät skit högt också.
fredde bah; äre din mobil? har du stängt av teven? hör du ljudet? 
jag hade stängt av allting, och min mobil låg brevid mej i sängen. jag blev helt stum, mitt hjärta höll på att stanna, jag skojjar inte.
så Fredde gick ut till vardagsrummet och stängde av ljudet. det visade sej att ljudet kom från ett sånt där pop up fönster. jag hade en blogg uppe och där kom de ifrån. fyfan i helvete säger jag bara. jag är skarrad för livet :|
så nu imorse så vaknade jag och fredde sov fortfarande, jag höll på att kissa på mej, så jag lärde gå på toa. men jag vågade inte, men jag gick upp iaf och typ sprang till alla lysknappar i lägenheten och tände alla rum, haha.
så ah, jag kommer att vara en svans på Fredde i ett år nu typ :)
det kanske inte lät så farligt, men dom som känner mej vet hur jag är, hur jävla lättskrämd jag är och så. 

aja, mår fortfarande skit, blev hemma från skolan idag. men ska vila så jag förhoppningsvis kan gå i skolan imorn.
btw, kollar på ellens talkshow nu, jessica simpson är blivit fet. eller så är hon gravid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback