mat.

va hemma från skolan idag också, men imorn känns de som om jag kommer att gå iaf :)
mami kom idag med Tilde, guud vad jag har saknat snorungen! 
aja, vi åkte och handla mat på willys, och fyfan vad mat man fick hem, tack mamma :*
när jag kom hem igen så va emma här, hon skulle hjälpa mej med några matte tal. hon får de att låta så jävla enkelt, haha. jag läser ju matte A och hon matte D , fakking neard. men de bra (y)

har precis klivit ur duschen, jag dushade med dörren öppen. vågade inte stänga den. är fortfarande rädd, HAHA.
nej nu ska jag hälla upp ett glas tropisk juice och glo på hells kitchen.
kollade också på de senaste av one tree hill, fyfan vad jag älskar den serien! har alltid följt den och kommer alltid att göra det, always and forever <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback