mååndag.

helt okej dag idag. började med att fixa vävstolen i skolan med massa snören, skit drygt. men vi klara de!
imorn blire hur skönt som helst. i vanliga fall så går jag halv 9 - 5. men jag får sovmorgon som alla andra till 10, sen slutar vi kl halv 3. hur skönt som helst!

aja, marvin följde med mej hem ett tag. när vi kom hem så va Fredde vaken (otroligt) Yasin var här med sin hund också, så jävla söt! vill ha en hund nu! men jag får inte för Fredde :(
sen så stack både marvin och yasin. sen så kom min kund. så jag har precis tatuerat klart, ska laga mat nu. kyckling filé med ris. muums!


det här har jag gjort idag. otroligt att det inte e oldenglish va ;) har tröttnat riktigt på den texten. jag vet inte hur länge sen det var sen jag skuggade. ritkigt roligt va det att tatuera idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback