lovely.

tack hanna så jätte mkt för du har fixat till min blogg! du är en riktig ängel :)

idag så vaknde jag vid halv 7 imorse ;o och då vaälskling redan vaken ;S knas, aah, men jag gjorde mej iordning iaf, åt lite frulle för första gången på flera åt med älskling.
nu e jag duktig, så jag går faktiskt till skolan, och hem! otroligt.
när jag väl kom till skolan så blev jag pigg eftersom de va sjukt kall ute, och frös ihjäl typ. sen när man kom in i värmen så vela man bara lägga sej ner och dö. va så jävla trött och irriterad på alla, inte bra.
det är iallafall bestämt att jag ska gå på textil. lycka till mej!

hade datakunskap på sista timmen, första gången vi hade det faktiskt. och fyfan man dog av garv. han som vi hade trodde helt jävla ärligt att man aldrig satt framför datorn ;S jag menar, dagens ungdomar spenderar för de mesta av sin tid framför datorn ju. ajaa, tom följde med mej hem. när jag kom hem så sov Fredde, så jag och tom låg på min underbara-knullar-i-röven-soffa och slocknade diiirekt!
vaknade till före tom och fredde,gick oh bajsa lite sen kom min kund. så de va bara att börja tatuera. han gjorde en spader. nivet kort spader, dum i huvet om ni inte vet hur de ser ut..

har nyss kommit hem. jag och fredde va och riktigt storhandlade mat! gud så skönt att man har mkt mat hemma och olika sorters så man kan variera lite. i början va de mest makaroner med korv eller köttbullar typ, e billigaste som finns att köpa.

imorn börjar jag kl halv 9 och slutar 4. *suuuuck* skönt endå att vi började på en torsdag, så slapp man gå en hel vecka nu ibörjan :)
nej nu ska jag gå och värma mat och kolla på tila tequila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback