löv.

idag har jag och min bejbi vart tsm i 14 månader :) yey us! tiden går så sjukt fort.

idag så gick jag till skolan, och va kvar där hela dan också. de gick skit bra, satt bara och snora 24/7 typ. hade bonusprov i matten idag också. gick väl bra tror jag, gjrode bara massa slarvfel som jag kom på efter jag lämnade in pappret.

när jag kom hem så skulle jag tatuera, men kunden avbokade. panik nu med pengar! om 10 dar ska räkningarna och hyran va betald. och ja, vi ligger lite efter. så får tatuera arslet av mej nu i 10 dar.
phuc kom också och behövde hjälp med att sy reklam på sina dommar kläder, så då gjorde jag de. senare så kom emma också, vi gick och köpte chips och la oss sen i våran stoora sköna dubbelsäng och snackade om allt mellan himmel och jord. älskar våra pratstunder. när man kan säga precis hur man känner. de är helt sjukt hur en konverstation kan bli. ena stunden så e de värsta allvarligt sen andra stunden hur flummigt som helst.
aja, hon åkte nyss hem och nu sitter jag här och skriver. ska snart gå och lägga mej, är sjukt trött. när man har fått sovit hur länge man velat i 4 dar, sen lärde man gå upp kl 7 imorse ;o och jag somnade 3 på natten också, ja.. you do the math (stavning?)

iheljen så äre vietnams nyår också! haha, så gott nytt år igen då ^^

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

grattis :)

2009-01-24 @ 22:20:14
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback