lördag.

sorry att jag inte har skrivit på de senaste dagarna.
inte mkt har hänt heller endå så. i fredags gick jag inte skolan för jag orkade verkligen inte,
hade en liten chill kväll hos mej också. jag, fredde, sammy, oskar och martin va hos oss och vi drack och hade sjuukt roligt. började dricka kl 12 ungefär, slutade vid 6 imorse. så lite sliten va man.

sen vaknade jag vid 5 och skulle åka hem till morfar för att fira nyårn där. va så tråkigt där så jag och fredde gick hem till mamma och spelade guitar hero ist. tog med det hem också ^^
egentligen så måste jag städa här. men jag orkar inte. harold är här också. vi väntar på kl 10 för då börjar fotbollsmatchen. jag bryr mej inte ett skit, men han har köpt cola och massor med chips. så de blir att tjocka i sej de då.

får se vad som händer imorn. ska kanske till kungsberget imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback