lite nytt.

sådär ja! 
fick tag i en person som e knodd på sånt här, och hon fixade lite saker till bloggen. de inte så mkt fixades till, men lite små detaljer och så :) riktigt snyggt om jag får säga det själv ;;
ska försöka förstå hur man pimpar till bloggen nån dag också. men de e skit svårt, de e för mkt siffror och sånt skit. blev helt jävla yr! :D haha.

just nu gör jag verkligen ingeting. kollar på south park som går på tv och lodar framför datorn. 
har hur tråkigt som helst.
kan ni fatta att nästa vecka på torsdag så börjar skolan?! ser verkligen inte fram emot det.
vill vara hemma! är så jävligt mysigt och underbart att vara i lägenheten nu. och vara hemma med älskling och mysa loss, och att man kan gå naken om man vill ! ;o livet e helt jävla underbart tkr jag.
nej nu orkar jag inte sitta här nå mer. ska gå och pussa sönder min bäbis tänkte jag,
ha dt bra! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback