Kevin Rudolf ft. Lil Wayne - Let it rock

hej hej hallå.
som sagt så har jag vart på stan. köpte grejjer till tatuering på apoteken, sen köpte jag en almenacka bok ni vet :) riktigt bra att ha om man e lika yr och glömsk som jag e! glömmer t.o.m att skriva upp mina kunder så nån dag kan helt plötsligt 2 kunder stå utanför min dörr. haha, inte coolt.

vi va och kollade på tapeter också på Colorama. FYFAN vilka snygga tapeter de finns där! och huuur mkt som helst som man kan välja mellan, de e skit svårt. dom har lätt över 100 kataloger som man kan kolla i, tur att man får låna hem några och kolla hemma. vi vet iallafall att i sovrummet ska vi ha vinröda väggar och nån fondvägg. och i vardagrummet ska vi ha ljust, typ biege (stavning?) och såklart en fondvägg. sen köket och hallen vet vi inte än. men hallen ska iallfall va ljust tror jag, så de matchar vardagsrummet. jag vill ha grönt kök, haha. grönt kanske inte e sån fin färg, men de e faktiskt jävligt snyggt på väggarna, altså inte limegrön då.

när vi kom hem så lagade älskling spagetti och köttfärsås. knullade i munnen!  de blev över så de tänker jag äta senare ikväll faktiskt! muums.
har precis tatuerat klart, de blev oldenglish på armen :)
glömde såklart att ta kort! suuck. en kompis till mej går på it linje, och hon håller på att göra en hemsida till mej, altså om tatueringar, så bilder kommer att finnas där och massa mer, så håll utkik! :)
nu ska jag gå och bajsa sen glo på film, ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Fucker Bloggen TomicTomi.se

Skriv ett mail till mig så skriver jag ner hur du gör för att fixa reklam på bloggen

2009-01-10 @ 19:39:12
URL: http://tomictomi.se
Postat av: hanna.

mys med klass fest, fix it.

annars kan vi ju vara hemma hos mig :D

2009-01-10 @ 20:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback