dag 3

lanet tog slut för 1 timme sen.
och äntligen har man sovit! somnade 7 imorse och vaknade kl 4 på eftermiddag, fyfan ! har aldrig vart skönare att sova ska jag säga er.
det ser ut som ett helvete här hos mej nu. men är för seg i skallen fortfarande för att börja göra nått åt saken.
fredde somnade när jag vaknade och han sover än. ska vänta tills han vaknar så han får hjälpa mej och städa, hihi ^^

kl e snart 11 så de finns inte så mkt att göra, ska bara ta det lugnt. orkar endå inte med nått annat. måste vända tillbaka dygenet så jag orkar med skolan, om 3 dagar börjar fucking skolan ;o tiden har gått fööör fort. blir helt jävla deprimerad av att bara tänka på't.
nej nu orkar jag inte skriva nå mer, ska försöka få liv på min bäbis :)
ha det bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback