Crazy Town - Butterfly

fortfarande sjuk!
men febern börjar gå ner iaf, de e skönt som satan va. men har fortfarande hur mkt snor som helst i näsan som vill ut.
blir antagligen hemma från skolan imorn. är hellre hemma och vila så jag blir hel frisk och sköter skolan ordentligt än att vara i skolan halvkrasslig och måste gå till toan för att snyta var tredje sekund typ.

älskling gick precis till gdg för att köpa cigg, mjölk och halstabletter till mej :) gullis!
idag har inte hänt så mkt, fick i mej lite mat iaf, sen har bara degit i soffan. kollat på tv och på hells kitchen, älskar de programmet! har precis kollat på trollkarlens hemlisar, de e sjukt bra! håller på att kolla på pamela andersson programmet, de duger väl att kolla på.

fyfan vad jag hatar att vara sjuk. ibland så svettas man ihjäl sej! och ibland fryser man arselet av sej. jag kan ju säga att jag inte e så sexig just nu. tycker att det är helt sjukt hur mycket snor en människa kan ha ;o haha. det tar aldrig slut heller.
ska fortsätta kolla på tv nu och vila röven av mej. måste bli frisk så man kan tatuera och betala hyran också.
juste, den 29 januari så får älskling fotbojan =/ ser verkligen inte fram emot de. visst han blir hemma och så och jag vet vart jag har han ;) nerå. men kul att han måste ALLTID vara hemma. altså, han ska jobba också, men direkt efter jobbet måste han vara hemma. dom kommer ta tid på hur lång tid det kommer att ta att gå till jobbet och hem och så. usha.
btw! eftersom jag e sjuk och de e så synd om mej så tycker jag att ni kan komma hit med godis till mej :*

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du får krya på dig stumpan :)

2009-01-19 @ 12:48:29
URL: http://sannalovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback