åååh.

skola imorn! kul? nej!

idag har det inte hänt så mkt, va hos mamma ett tag. Phuong fyllde ju år, så vi va där och firade henne lite. sen så fick vi skjuts hem av mamma för toms och jag skulle tatuera, så tom tatuerade och sen jag.
emma och tavo va här på besök också, va inte så social mot dom, sorry! men jag lärde tatuera (a)

klev precis ur duschen och väntar på att bäbis ska laga maten klart.
fyfan vad jag e jämt och ständigt sugen på tomatsås ;o förstår inte varför! men de e sjukt gott iaf ;;

skolan börjar som sagt imorn. börjar som vanligt, gå efter schemat.. kmr vara sjuukt jobbigt att kliva upp! har ju som sagt vänt på dygnet totalt. kl e snart 12, borde sova så jag kmr upp. men e inte trött för 5 öre, funderar på om man ska vara uppe hela natten och dan. men vi får se.

- jag e inte alls sur på dej. jag ignorerar dej inte alls. men de e de att vi har bara glidit ifrån varann som kompisar. och de e ju sånt som händer, så du vet. och du och jag har vart så jävla tajta! och de e synd att allt har blivit som de e har blivit, men bara så du vet, så e jag inte sur på dej jeå 

nej nu ska jag hjälpa baby och laga maten, ha dt så roligt imorn i skolan! pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback