2 januari 2009.

Gott nytt år ! :)
va ett jävla bra tag sen jag skrev. men alla verkar blogga nu, så jag tänkte att jag go with the flow då, hehe.
ja ni, mkt har hänt på senaste tiden.

kan ju börja med att jag och min bäbis har flyttat till en egen lägenhet tsm, har bott här i ca 3 veckor. riktigt mysigt är det ! så otroligt skönt flytta hemifrån, och bo tsm med den personen man älskar mest av allt.

tatueringen:
de går skit bra! iaf utanför skolan. tatuerar på för fullt.
men i skolan e de skit, som ni vet så går jag på tatueringslinjen, men så kmr de inte vara i fortsättningen! ;o WTF?
där jag praktiserar i uppsala ska sluta tatuera. fastän han har skrivit på 3 årskontrakt med skolan. såå, de finns ingen plats för mej. för inom tatueringbranshen så tar inte folk emot lärlingar bara sådär. och ingen vill ta emot i gävle eller i sandviken *suck* men jag ska fixa ett portfolje och gå runt och prata med dom. jag menar, klart jag blev skit ledsen när de här hände. men vafan, man kan endå bli en tatuerare, och de har ju aldrig funnits nån utbildning till det förut och de finns tatuerare, såå jag kmr absolut fortsätta tatuera :) 
jag går ju med textil när jag läser kärnämnena i skolan, så jag kmr att få börja på textil. och jobba ikapp allt dom har gjort på ett halvår och samtidigt jobba med det dom ska börja på! altså betyder de att jag måste vara kvar efter skolan och sy arslet av mej. INTE KUL ! 
tkr de e jävligt dåligt av skolan, jag menar. dom har öppnat linjen, de e fan deras plikt att kunna fullfölja linjen. blir jävligt less. menmen, shit happens life goes on.

ska nu försöka skriva så ofta jag kan, men lovar inget, har jävligt lätt för att tröttna på saker och ting. men jag ska försöka. annars finns de ingeting mer att skriva just nu, såå ha det bra! 
(nån som kan hjälpa mej med design? )
over and out! /h




Kommentarer
Postat av: mi ♥

ska dom lägga ner linjen? :|

2009-01-02 @ 23:26:51
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback