rubrik

hejhej hallå.
orkade inte skriva nått igår, var fullt upp hela dan tycker jag.

gick hem från skolan igår, mådde så jävla illa så jag nästan spydde typ.
mamma kom och hämtade mej för hon behövde min underskrift på banken för en grej.
sen så åkte vi hem till henne, va ett tag sen jag var där. 
åt lite mat sen åkte vi hem till ac för att hämta några kläder som jag skulle få, wöwöw.
när jag kom hem så tatuerade jag.

senare så kom moa, tom, jimmy & yasin hit.
va dålig övertrött så man skrattade typ åt allt.
aja, senare mot natten så va det bara jimmy och yasin kvar här, för yasin skulle tatuera jimmy, helvete vad snyggt det blev.
bäbis och jag gick och la oss typ vid 3 tiden kanske på natten, 
sen har de väl inte hänt nå mer. vaknade vid 3 tiden idag.

älskling får gå ut idag 6-8. tänkte gå och köpa tacos då, muums!
nej nu orkar jag inte skriva nå mer 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback