pust.

har äntligen fått disken gjort, och fått in kläderna i garderoben.
kan säga till er att det inte är roligt att flytta hemifrån när det gäller sånna här saker.

idag så följde hanna och hennes kille med mej hem. vi spelade lite guitar hero sen så tatuerade jag klart hannas tattoo ;o den blev riktig fin, har tagit kort med har inte orkar lagt in den på datorn. riktig duktig du e hanna! :) 
som belöning så gjorde jag en smoothie, muuuums!

älskling e fortfarande sjuk. skit tråkigt. vi bor ju ihop, och fastän man ser varann varje dag så saknar jag honom på nått sätt endå. jag vet ju att jag inte får pussa eller krama honom eller nånting, för annars blir jag sjuk. och jag har nyss blivit frisk från allt sånt där skit.
och hans '' sjukdom '' blir bara värre och värre.

aja, ser verkligen inte fram emot imorn. börjar halv 9, alla andra får sovmorgon till 10. och sen sluta kl 5, fyfan. det är så jävla fel av skolan! orkar inte, har sån jävla huvudvärk också, ush.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback