Darkness don't have any answers

ni har kännt känslan att nånting inom er som stör er som fan, som ni inte kan känna efter vad de e, men blir jävlig deprimerad och arg över de. jag kände mej så idag, ibörjan visste jag inte vad det va. men så då började jag skriva ''dagbok'' och de hjälpte, jag fick fram allt som jag har hållt inom mej. 
ni kanske tkr att det är töntigt osv, men de skiter jag. ibland hjälper de att bara vara för sej själv och tänka igenom allting. och genom att börja skriva hjälpte mej skit mkt, de lättade som fan. saker man inte vågar, vill eller skämms för att säga till andra kan verkligen förstöra en, men att få ut de. åh, borde skriva oftare.
nu får jag de att låta som om jag e värsta offret eller nått, men det var inte så jag menade heller. jag menar, en sån jävla liten sak kan ju göra så att man mår dåligt hur många dagar som helst..

idag i skolan så var de väl inget speciellt, moa va i skolan halva dan idag, duktig gumman :)
sen så har jag vävat arslet av mej. min partner hanna montana va sjuk idag, så jag orkade inte börja på nånting nytt, så då började jag väva min import matta ist, den kmr bli så jävla ful :)
sitter och väntar på att tom ska komma med snus och cola, han blir kvar här över natten i think. 
nu orkar jag inte skriva nå mer, är både fysiskt och psykisk förstörd just nu. ciao

Kommentarer
Postat av: hanna

flåt! :( hemma med vinterkräk sjukan.

syns nästa vekca höng. <3:)

2009-02-11 @ 17:55:49
URL: http://jjustlike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback