Crazy train

tom och jimmy va här ett tag, dom gick precis.

annars har de väl inte hänt så mkt idag. harold e på fest, men han kmr hit och sover senare ikväll (:
håller på att tanka ner Wild Child, klar om 15 min. ska kolla på en sen sova.
är sjukt trött, fastän man har typ inte gjort nånting.

moa kommer till skolan på tisdag igen, yey!
har saknat henne som fan, man känner verkligen att det är tomt i klassen.

jag tänker skita i allt nu. orkar inte hålla på nå mer. nu är det upp till dej, om du tkr att de rätt eller fel. ibland känns de som om du inte ens bryr dej om mina känslor. de känns inte som du, de e som om jag inte alls känner dej.
jag blir så jävla sårad, helt knäckt.
snälla, tänk efter innan du gör nånting..

Kommentarer
Postat av: Elin

Din blogg är huuur grym som helst.

/ e.

2009-02-17 @ 09:19:47
URL: http://istarvingfortruth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback