äntligen fredag!

veckorna går så jävla segt nu för tiden, men nu jävlar är det fredag, och sen på måndag så har man studiedag, kan de bli bättre? nej.

iheljen kmr inte hända ett skit. för jag har lovat älskling att vara nykter med honom i 40 dagar, wöwöwöw.
fick reda på engelska provet idag som vi hade förra veckan, fucking äckel grammatik. JAG FICK MVG! mitt första MVG på gymnasiet ^^ sista lektionen hade vi matteprov. gick åt helvete, jävla ekvationer.
aja, gick hem och tog det lugnt idag. mamma kom med datorer som fredde ska fixa, och jag tatuerade min släkting och fick en stor slant ;)

har precis kommit hem från gdg. va och köpte monster, en sorts energiddrink som man blir helt hyper av.
harold blir kvar här till måndag, fyfan vad skönt! :D
nej nu ska jag gå och vara social med dom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback