♥-dag

glad alla ♥- dag :)
idag är jag och bäbis ensamam för första gången på 2 veckor.
de senaste dagarna har tom sovit hos oss, riktigt roligt har det vart.

aja, annars har de inte hänt så mycket, vi har typ bara halvt lanat de senaste dagarna. har bara spelat age of empires,
världens bästa spel!
tatuerade mej igår gjorde jag också, igen!
den här gången blev det en dö skalle på vaden, men den e dock inte klar.
fyfan vad ont det gjorde där! aldrig mer, haha ..
altså det är helt sjuk, jag e skit rädd för smärta. världens största mes, endå har jag 6 tatueringar nu =/
känns som om jag kmr att ångra några när jag blir äldre ;D
yasin va här igår, hela natten typ, hjälpte tom med tatueringen då, och sen va vi och hämta nya maskiner.
mina och toms maskiner är bajs, så vi böt med yasin. vi fick helt nya bra-a maskiner, och han fick våra skit maskiner
så han ska kunna bygga om massor :)

aja, nu orkar jag inte skriva nå mer. men ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback