UP

hej & hååå !
va ett tag sen man skrev, eller? jag vet inte, har absolut ingen tidsbegrepp längre.
jag har hittat min nya favorit film nu, och det är UP ! de animerade filmen, så sjuuuk rolig film, gullig lite sorlig också. ni måste verkligen se den.
på dagarna så är jag på min apu & efter de så är jag med bröderna c ;; tomsibaby kikade förbi ett tag igår också. va ju ett bra tag sen man pratade med honom.
försöker att komma in i sms skrivandet i nya mobilen, det är lite svårt med touch. det är sjukt svårt att gå och skriva! jag vet inte hur många gånger jag har snubblat pga av det, stabilt.
just nu så har jag precis kollat klart på de nya one tree hill avsnittet och väntar på att desperata hemmafruar ska börja. sedan så tänkte jag fanimej gå och lägga mej, så sjukt trött. somnade inte förns 3-4 på natten, jävla ado! hon typ slåss i sömnen? jag vet inte hur många gånger han slog mej i ansiktet, förvårnad att jag inte har nå blåmärken.
dagarna går så segt! jag vill att det ska vara lördag nu, för det första så fyller jag 18 år, WÖWÖWÖWÖW. för de andra så får jag träffa min bäbis igen! :) jag saknar dej så otroligt mycket ♥

Kommentarer
Postat av: My

jag satt och stor bölade i början på upp när jag såg den första gången, fyfan.

2009-12-10 @ 21:36:49
URL: http://mydarnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback