sjukling

nu sitter jag här igen med EN kopp te i min hand :)
febern har gått ner, men jag fortfarande otroligt snorig och halsen gör sjukt ont. va precis en sväng förbi Sätra centrum och köpte ipren, chai te, piroger och så var jag även förbi min apu plats för att påminna dom att jag kommer imorgon.
denna dag har varit väldig skönt, men endå onödigt.
vi började skolan klockan 9 idag och "slutade'' runt klockan 10. vi skulle ut på marknadsudersökning. så jag, moa och michelle gick tillsammans ner på stan och kollade lite snabbt på trikå-barnkläder. vi var klara runt 11 tiden så alla splittrades och åkte hem, iallafall jag. när jag väl kom hem så var det bara att byta om till pyjamas byxor och stoor t-shirt, hämtade täcke och kudde och la mej på soffan framför tv:n och sov i 3 timmar, otroligt skönt och de behövdes verkligen!
sitter just nu och kollar på one tree hill på tv, gammla avsnitt. jag har alltid följt one tree hill och kommer alltid att göra det. just nu håller sesong 7 på i usa, och one tree hill är inte den samma utan lucas & peyton, saknar dom i serien.
fast det är fortfarande sjukt bra!
  • ibland förstår jag inte på mej folk. jag förstår inte hur folk kan förändras så sjukt snabbt och såklart till det sämre. jag menar nu inte att jag är den jag alltid har varit, för det vet jag att jag inte har. men jag blir bara så sjukt less när folk håller på som dom gör, snackar skit bakom ens rygg osv. varför liksom? vad är meningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback