sexy bitch

lördagenmin födelsedag var mycket trevligt.
först så åkte jag, hänni & ramsmus till hudiksvall och träffade älskling. vi gick runt och kollade på kläder och skor. köpte även för första gången cigg till mig själv, va lite roligt och pirrigt. stod framme med legget innan dom sa något sen gick jag, glömde att betala, haha.
sen så åkte vi hem till hänni och började små dricka lite på ölen och senare mot kvällen så kom folket!
söndagen åkte jag till mami i falun, hon bjöd på tacos och maräng tårta! muuuums.
sen på måndagen åkte jag och mamma till stan för att uppgradera mitt bankkort, så nu har jag en sån där dosa! :) köpte även en ny jacka, en lite varmare. så sjuukt mycket snö ute ju!
möte idag i skolan, gick mycket bättre än av jag trodde, tur. mamma va ju med. sen så somnade jag om hemma till klockan 14.00 så nu kommer jag inte att somna på ett bra tag.
håller på att tanka hem och bränna filmer till grabbarna där borta, snäll jag ju.
  • julen är snart här, jag har inte köpt en endaste julklapp! nån som har nå tips om vad man kan köpa? jag har absolut ingen aning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback