natti natti

dagarna bara flyger förbi.
tiden går ju så sjukt fort! man hinner ju inte med.
endast en dag kvar, sen får jag äntligen träffa min underbara älskling.
jaja, jag tjatar mycket om min pojkvän. men det är sjukt jobbigt att inte få träffa varandra när man vill och hur länge man vill. plus så är det erat val om ni vill läsa eller inte ;) nej nu va jag kaxig, fy.
just nu sitter jag och kollar på Scrubs, den nya sesongen så kommer inte JD att vara kvar nå mer? hm, undra hur serien kommer att vara utan honom då.
Idol final imorgon då, vem vinner?
själv hoppas jag på Calle. jag tycker inte om Erik, varför vet jag inte.
glöm inte att på lördag så fyller jag hela 18 år! känns som om man har varit 17 i hela sitt liv :S jobbigt.
på min apu så har jag faktiskt gjort julklappar till mamma och hennes kille, håller även på att göra en till min lillasyster, som jag även får besök av imorn! ibland är det bra att vara hantverkig av sej, sparar pengar. och nej jag är inte snål, bara fattig.
nej nu ska jag försöka gå och lägga mig, men steget att ta från soffan till sängen är rätt jobbigt.
nån som lyssnar mycket på radio? har ni hört reklam låten om halebop? jag diggar den hårt. fast jag är en trogen comviq-are. always and forever

Kommentarer
Postat av: Linn

Svar: Det är nog den första rosa designutlottningen jag har :} men till mig själv blir det oftast rosa, älskar det :D



Jasså va kul, ja kanske gör det nåndag :D

2009-12-11 @ 07:26:45
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback