idol

just nu sitter man och väntar på att idol ska börja igen. jag tror att Calle kommer att åka ut, inte för att han är dålig, han var gryyym idag. men det känns som om svenska folket gillar Tove & Erik mer än Calle. det är ju rätt klart vem det är som kommer att vinna idol, Erik. fast glad är jag absolut inte över de!
nej jag har inte följt idol, bara de senaste 5 programmen kanske, måste ju go with the flow lite.
ado kom hit med coca cola idag, naaw.
har tagit en låång dusch idag, ska alldeles strax gå och lägga mej. wtf, inte ens klockan 12 på fredag? jo, så här är det. jag tänkte lägga mej tidigt så det blir tidigare imorgon, ska nämnligen åka och träffa min bäbis !!! så underbart att få vara i din famn igen, dock i 2 timmar bara, bättre än ingeting!
klippte snelugg idag också, själv. blev helt okej, hatar frisörer, dom förstör bara, dom fattar ingeting.
nej nu börjar idol.
okej, jag hade fel.. HEJJA CALLE ! :D WOHO ! bra sverige, bra sverige
ps. hoppas erik åker ut!

Kommentarer
Postat av: bella

vart har du pojkvännen då? :) ni verkar inte ses så mycket.

2009-12-04 @ 23:10:42
URL: http://bellalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback