hide and seek!

ni som använder facebook kanske har sett att det finns en ''klubb'' som vill leka kurragömma inne på ikea? jag vill det så klart! och i Karlstad så gjorde dom det! fyfan vad roligt, en grej man måste göra innan man dör!
dålig uppdatering från min sida, shame on me. eller inte förresten,
i helgen så har jag bara varit i falun, jobbar och shoppat lite. var och träffade älskling i lördags också, svärmor var med. köpte en jacka för 2K till honom, märkesbög? nejdå. jag har också handlat massoooooor med julklappar till familjen, tänk er 3 stora ikea påsar, sånna där blå-a ni vet? inte ens det räcker till julklapparna. så jag hoppas att jag får bra och mycket saker av dom med! fast en stor summa pengar är inte fel det heller. men jag fick iaf en tidig julklapp av mami som jag fick välja själv. Brittans parfym, så nu luktar man gott!
sista dagen imorgon, sen är det loooov. ska bara på julavslutningen i skolan som tar förmodlingen högst 1 timme? skönt :)
  • jag har även köpt en trafikskola skiva som man kan träna teori på datorn! ett steg närmare körkortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback