dalarna!

ligger just nu i sängen med systerns mini mini laptop. fingrarna är nästan för feta för att kunna skriva på tangentbordet, höhö.
ååh vilken underbar dag det va idag!! fick äntligen träffa dej igen min älskling :) för er som undrar så är han just nu i Lindalen på behandling. vi får träffas på lördagar i 2 timmar.
idag fyllde mammas sambo år, så det blev tårta och grejjer. bakade även lussekatter idag! har varit sjukt sugen på det hela dagen, äntligen säger jag bara! blev kanske 30 st över, så jag SKA ta hem! imorn så får jag en tidig födelsedag present, en ny fucking mobil. en samsung touchwiz blir det för min del, muums.
nej nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sedan sova, fick ju vakna överdrivet tidigt på en lördag, me det var lätt värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback