they just don't know

känns som om jag inte är så bra på att blogga, menmen.
vad har hänt på de senaste tiden?
bra fråga. jag kommer faktiskt inte ihåg.

joline & johanna sov hos mej i måndags, riktigt mys var det. sen på tisdagen så sov joline hos mej. och ja, vi kom upp till skolan båda dagarna ;; i tisdags så åkte jävla olle till maroco! ;o skulle inte sitta fel att åka utomlands just nu.

jag förstår verkligen inte vad som händer med dej. varför blir du så annorlunda? känner inte ens igen dej i vissa stunder. fattar du inte att jag blir arg & sårad? kanske om du nångång ens tittar på mej.
jag vill verkligen att det ska funka, men ibland är det så jävla jobbigt att kämpa, jag orkar inte vara den enda som krigar för oss. varför kan du inte visa hur du känner för mej? varför pratar du inte med mej? jag ber för oss.. du är ljuset i mitt liv. jag behöver dej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback