some people just want it all

nu jävlar var det ett tag sen jag skrev, shame on me.
älsklings dator har lämnats in också, så nu finns det inga datorer här hemma. eller jo det finns två, men det är datorer som fredde ska fixa.

annars då, vad har hänt i mitt liv?
jag vet inte hur länge sen jag skrev och vad jag skrev. och nej jag pallar inte kolla på det senaste inlägget ;)
så jag tänker bara skriva det som ploppar upp i skallen.
lov har jag haft iaf, mycket mycket skönt lov.
jag har  stort sätt bara tagit det lugnt. låter som om jag har nolife.com men vem har sagt att jag måste skriva exakt vad jag har gjort? sen i torsdags (skärtorsdag) så hade vi en liten fest hos oss. mycket trevligt. tjejorna från klassen kom (synd att inte alla kom) sen några av mina boys va här med, wöwöw! i know.

det är måndag eller tisdag. skolan börjar på onsdag, fyfan vad hemskt. har iaf haft 11 dagars lov.

vissa är verkligen falska. säger de ena men gör det andra.
jag trodde du var annorlunda, nån man kunde lita på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback