kiss me thru the phone

blev inge skola för mej idag.
vi har ju som sagt haft lov och idag va första skol dagen. jag har totalt vänt på dygnet så jag hade inte sovit nånting på hela natten, satt och va vaken med olle och fredde ist, tyckte att det va en bra idé då. men vid 7 tiden så började jag göra mej iordning för att gå till skolan, så jag va klart runt halv 8 och de va 35 min kvar innan jag skulle gå. jag gick in till sovrummet där fredde låg och skulle säga hejdå. han frågade om jag inte kunde ligga där ett tag med honom. självklart sa jag ja. så vips så somnade jag till och vakna nu. altså kl 16.00 jävla monstersovning

jag har precis väckt olle som låg och sov på våran soffa. när jag väckte fredde så skrek han: kliv inte in i huset sa jag ju!
så jag sket i han och satte mej här ist. 

vad händer idag då? 
finns inte så mycket att göra. har ju fan sovit bort hela dan. vi får väl se vad livet bjuder på.
hostan är kvar där han är, lite värre t.o.m tror jag. förkyldningen börjar gå bort iaf, de skönt. men jävla äckel hals jävel. ibland önskar man bara att man inte har nån hals

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback