Torsdag.

ja då sitter man här igen,ovanligt? nej. haha
fifan i helvete vilken tröningsvärk man har gårdagen! HAHA .. man va heeeelt handikapp i skolan kunde inte göra nånting för de gjorde så ont. haha

igår satt jag och maria typ uppe hela natten för att försöka klura ut vad man kan göra för fint på bloggen. som ni kanske ser så har jag skaffat en ipod och en klocka ;; haha .. jag och maria har bestämt att vi ska ha dom flashigaste bloggen som finns. *good luck*

aja, annars händer väl inte så mkt. väntar på att älskling ska komma till mej snart (: myspys.

ni måste kolla på den här videon. de handlar om en vuxen man som e handikappad och vill jätte gärna vara med i olympic, men e för handikappad för att vara med. så hans pappa ställer upp och gör alla grenar med han, så jävla fint.
http://www.godtube.com/view_video.php?viewkey=8cf08faca5dd9ea45513
och ett annat klipp som e hur fin som helst. sök på youtube.com '' Christian the lion '' sen full story eller video. nå sånt. de kallar jag riktig kärlek!


over and out! /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback