Söndag.

ja då har älskling åkt :( han åker och jobbar imorn.. men han ska bara jobba där typ 2 veckor till sen slutar han där :) skönt de. så jävla tomt när han inte e här i sängen med mej :/ har skit svårt att sova utan honom. men vi kanske får en egen lägenhet snart, för familjen ska flytta till hudiksvall och öppna en resturang där, så då ska jag bo kvär här i gävle med fredrik. ska bli riktigt mysigt :)

aja, annars hare inte hänt så mkt i heljen. i lördags så va jag fredde med emma och tavo. vi spelade mulle och vi hade köpt massor med chips och dip, läsk popcorn godis mm .. fifan vad tjock man kände sej, men de va jävligt mysigt att bara ta dt lugnt med kompisar. ist för att festa och sånt, tkr jag e helt uttjatat.. i veckan så har jag tatuerat massor också ;D men inte har tagit kort ;o glömmer de hela tiden. men aja

praktik imorn i uppsala. kanske blir en tattoo då :) vi får se om tatuerarna har tid imorn då :D ajaa, orkar ej skriva nå mer. ska fortsätta vara social på msn och glo på vänner.

over and out! /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback