Måndag.

heelt slut altså. sov bara 2½ timmar inatt ! ;o tvärfastna framför datorn ju, haha. men sånt kan hända. tur att man va på praktiken så man kunde vila på massagebänkarna (a)
jaja, annars hare väl inte hänt så mkt. träffade marvin och gökhan på stan när jag kom till gävle, följde med dom och kollade på jackor, riktiga fula typer dom där två ;D haha.

idag så skulle jag egentligen tatuera, men de blev inte av. kanske va lika bra de, ser dubbelt typ för jag e så trött ;D gick hem till morfar ist och umgåsade med han. på vägen hem så sprang jag och Tilde (min lillasyster som e 3 år) hem. men hon orkade att springa längre än vad jag gjorde. pinsamt värre. helt sjukt hur snabbt man kan förstöra konditionen! ;o jag menar, sportade fyra sporter samtidigt förr. men slutade med ALLT .. så nu e man jävla tjockis. orkar fan knappt gå till toan som e 2 steg från mitt rum :P haha .. shame on me! och börja tatuera e väl inte sån stor hit för konditionen, de e ju riktigt tjockis jobb ju ;D

väntar spänt på one tree hills andra nya avsnitt ska komma ut, LOVE IT!
aja, finner inga ord nå mer.
jo! nån som e rätt bra med blogg och shit? behöver hjälp med att styla den och en header (a)

over and out! /H

Kommentarer
Postat av: Jennifer

JAG SKAKAR AV LÄNGTAN TILL NÄSTA AVSNITT, ORKAR INTE VÄNTA TILLS ONSDAG. I LOVE ONE TREE HILL!<3

2008-09-08 @ 23:14:14
URL: http://alabi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback