Äppelpaj, MUMS!

har nyss bakat äppelpaj med älskling, dom är i ugnen nu, väntar bara på att de ska bli klart ;D raawr.
ikväll så blir mys, ska va ute och grilla och så snart med älskling, wille, hans tjej och några till.
annars så har de väl inte hänt så mkt. de e redan lördag =/ heljerna går ju sjukt fort! men nu jobbar inte min baby nå mer så då har jag alltid nått att se fram emot när jag kmr hem ;; han bor typ hos mej :p

men ajaa, annars har jag väl inte så mkt att skriva .. när som helst så får jag iaf mitt eget ställe på gymmet V.I.B ska bara köpa målar färg och hyllor och sånt, sen kan jag börja göra iordning där. skönt att ha ett annat ställe än i köket :P
aja, inge mer att skriva. kmr inte på nått, helt brain death i skallen typ.

over and out! /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback