23 september.

idag så följde älskling med till praktiken idag (: och på vägen dit så kollade vi på filmen Wall-E , altså de enda jag säger är; KOLLA PÅ FILM JÄVELN! så jävla bra film, tkr jag iaf ;;
men ah, sen kom vi hem till gävle runt halv 4 tiden. och som sagt så skrev jag att jag skulle fixa naglarna, så då gjorde jag de. vart super snyggt, massa mönster och skit, hur coolt som helst.

sen va jag på väg hem och hamnade på treffen ( varför vet jag ej, totalt mobbat ) träffa några där, satt och prata lite och så. när jag kom hem sen så va petrus och erik hemma hos hem och spelade Oblivion. jävla idioter säger jag bara :P
ne annars har de inte hänt så mkt, dom har dragit..

imorn äre studiedag, fyfan vad skönt! ska sova ut som satan, fast får bara sova till kl 2 =/ ska tatuare vid två, sen ska jag moa och hanna dra till bibblan här i Sätra, vi ska göra nå skit läxa som vi fick i svenska. vem fan bryr sej om ett bibliotek ? inte jag iaf. aja, sen blir väl där nån timme, sen hem käka loss och sedan tatuera igen. rätt soft dag endå :)
ska fortsätta kolla på vänner iaf, ääälskar vänner. bara så ni vet, har alla 10 avsnitt på datorn och kolla på alla om och om igen, fast på min stationära, så jag kopplar från datorn till tv:n , måste jämt ha vänner i bakrunden! men nu har jag faktiskt tänkt på att byta serie, ska börja kolla på Steve Urkel! de va verkligen inte igår, så nu jävlar blire att tanka loss ;D


over and out! /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback